Loading

دوره آموزش اسنوبرد

آموزش اسنوبرد مقدماتی (یک ماهه)

Snowboard training course

امتیاز
از 0 رای
  ( 0 )
شروع کلاس اسفند ماه
تعداد جلسات 7 جلسه
ظرفیت افراد 10 نفر
رده سنی 10 سال به بالا
روزهای برگزاری هر روز هفته
ساعات کلاس 9:00 صبح الی 16:00 عصر
مکان برگزاری پیست اسکی پولادکف
تجهیزات مورد نیاز تخته متناسب، بوت ، لباس مخصوص، دستکش، عینک و هلمت اسنوبرد
قیمت : 8,800,000 تومان
دسته بندی : آموزش اسنوبرد
اضافه به علاقه مندی ها

سـامان عارف ادیب

مربــی اسنـــوبــرد و راهنمــای دره نوردی

  • اسنوبرد رو چقدر میشناسی؟

اسنوبورد یک ورزش جوان و مهیح است که در ایالات متحده اختراع شد و یکی از محبوب ترین ورزش های زمستانی در سراسر جهان است که در رده ورزش های پرطرفدار قرار میگیرد و با فراز و نشیب های مختلف شما را به چالش می کشد؛ ریشه های اسنوبورد از اسکی، اسکیت بورد و موج سواری می آید. فعالیت اولیه این است که از فراز تپه های پوشیده از برف پایین بیایید و در طول مسیر بالانس خود را بر روی تخته حفظ کنید . نکات کلیدی این ورزش تمرکز ، ثبات و سرعت است و با داشتن روش های مختلف هیجان بسیاری را به شما القا می کند که باعث می شود آدرنالین را در رگ های خود احساس کنید.؛ سبک های پرطرفدار و قابل بحث این ورزش سبک All mountain و سبک Splitboard است که برای ماجراجویانی که از مهارت و اعتماد به نفس کافی برای کشف دامنه های زیبا و بکر برخوردارند، طراحی شده است. آماده یه تجربه مهیج باش!

  • واسه شروع دوره آماده ای ؟

بهترین راه برای یادگیری اسنوبورد شرکت در پیست اسکی است اما این کار به تنهایی خطرات بسیاری را بهم همراه دارد؛  تیم ورزشی ردمونتین با همراهی یکی از برترین مربی رسمی اسنوبرد  دوره آموزش را به صورت مقدماتی طی 7 جلسه در یک ماه گردآوردی کرده است. این ورزش محدودیت سنی ندارد اما افرادی که دارای آمادگی جسمانی هستند در یادگیری تکنیک ها استعداد بیشتری دارند. اسنوبورد به قدرت و ثبات خوبی نیاز دارد بنابراین با تمرینات و آموزش های تخصصی عملی در پیست اسکی افراد پس از جلسات دوم و سوم میتوانند به راحتی با تخته های اسنوبرد ورزش را شروع کرده و تعادل خود را حفظ کنند. آماده ساختن این حماسه زمستانی هستید؟

  • چه چیزهایی لازم دارم؟

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، دانستن اینکه چه برندی را به عنوان یک فرد مبتدی باید خریداری کنید مهم و ضروریست، و این خرید می تواند یک تجربه گیج کننده و گاهی پرهزینه باشد!  به همین دلیل است که ما همراهتان هستیم تا تجهیراتی متناسب با بودجه تان تهیه کنید. این لوازم شامل : تخته مناسب ، بوت ، جکت و شلوار زمستانی، دستکش، عینک مخصوص و هلمت است. شما می توانید با خیال راحت با کارشناسان تیم ورزشی ردمونتین که با تجربه و دانش گسترده از تجهیزات ورزشی هستند در تماس باشید، و یا از طریق فروشگاه آنلاین ردمونتین محصولات خود را سفارش دهید. فراموش نکنید که این فرصتی عالیست تا شما را در این ورزش حرفه ای کند، پس همین حالا ثبت نام کنید!

توضیحات تکمیلی

قابل توجه علاقمندان و ورزشکاران عزیز پس از ثبت نام این دوره می بایست از طریق سایت فدراسیون پزشکی-ورزشی نسبت به دربافت بیمه نامه ورزشی خود اقدام نمایید و اگر در حال حاضر بیمه ورزشی دارای اعتبار دارید نیازی به دریافت مجدد آن نیست. 

 

نظر خود را بیان کنید