Loading

دوره آموزش دوچرخه سواری مقدماتی

آموزش دوره دوچرخه سواری مقدماتی (یک ماهه)

Beginner cycling training course

امتیاز
3.5 از 5 رای
  ( 0 )
شروع کلاس خرداد ماه
تعداد جلسات 8 جلسه (2 جلسه در هفته)
ظرفیت افراد محدود
رده سنی 10 سال به بالا
مدت زمان 90 دقیقه
روزهای برگزاری یکشنبه ، سه شنبه
ساعات کلاس 7:00 صبح الی 8:30 یا 17:00 الی 18:30
مکان برگزاری شیراز، بلوار شاهد
تجهیزات مورد نیاز دوچرخه استاندارد، کلاه ایمنی، پوشش مناسب
کلاس (نیمه خصوصی | خصوصی)
-- انتخاب کلاس (نیمه خصوصی | خصوصی) --
قیمت : 1,950,000 تومان
اضافه به علاقه مندی ها

مصطفــی الله یـــاری

مربــی آموزش دوچرخه ســواری مقدماتی و پیشرفتـه

  • دوچرخه سواری و تناسب اندام

یکی از ورزش های عالی هوازی دوچرخه سواری ست ، که امروزه خیلی از افراد در سرتا سر جهان علاقمند به انجام این ورزش هستند؛ همچنین دوچرخه سواری برای سلامت جسم و روح نیز مزایای بسیار زیادی دارد که هرشخص می تواند با توجه به استقامت بدنی خود پیش رود به همین دلیل آن را به یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تبدیل کرده است که گروه سنی خردسال ، بزرگسال و حتی سالمندان را در بر میگیرد. علاوه بر تحرک و پویایی، دوچرخه سواری به عضله سازی، مقاومت بدنی و کاهش وزن نیز کمک بسزایی میکند و از بسیاری از بیماری ها شما را مصون نگه میدارد! بنابراین این دقیقاً همان چیزیست که ما برای شما داریم! سلامت و حفظ تناسب اندام!

  • آموزش دوچرخه سواری رو به متخصصش بسپار!

برخلاف تصور عموم آموزش دوچرخه سواری کاری تخصصی و بسیار اساسی می باشد که لازم است هر فردی از سنین کودکی به فراگیری آن بپردازد تا به صورت حرفه ای تمام نکات را یاد بگیرد؛ اما نگران نباشید اگر تا به حال شروع به آموزش این ورزش جذاب نکرده اید تیم ردمونتین همراه شماست ! تنها کافیست به ثبت نام این دوره به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی بپردازید تا شما هم برنده بعدی در رقابت های مختلف شوید!

  • شروعی عالی واسه مبتدیان 

شروع این دوره زیر نظر یکی از برترین مربیان ملی پوش کشوری انجام میشود تا شما دوچرخه سواری را اصولی و با مهارت بیاموزید؛ همچنین این دوره شامل آموزش ، نکات تخصصی و برنامه تمرینی برای مبتدیان دوچرخه سواری می باشد که  با معیاری دقیق و حرفه ای طی 8 جلسه همه آنچه که برای موفقیت نیاز داشته باشید را خواهید داشت! 

  • چی لازم داریم؟

پس از ثبت نام این دوره شما به یک دوچرخه استاندارد به همراه یک کلاه ایمنی، یک بطری آب، پوشش مناسب دوچرخه سواری و یک جفت کفش مناسب نیاز دارید؛ که  شما می توانید در زمینه خرید با مشاوران ردمونتین نیز در تماس باشید و یا از طریق فروشگاه آنلاین ردمونتین محصول خود را سفارش دهید. فراموش نکنید که این فرصتی عالیست تا شما را در این ورزش حرفه ای کند، پس همین حالا اقدام کنید!

نظر خود را بیان کنید