Loading

آموزش دوره پاراگلایدر

آموزش پرواز پاراگلایدر مبتدی و پیشرفته

Paraglider course training

امتیاز
از 0 رای
  ( 0 )
شروع کلاس فروردین ماه
تعداد جلسات 15 تا 20 جلسه
ظرفیت افراد خصوصی 6 نفر
مدت زمان 360 دقیقه- طی 60 روز
روزهای برگزاری متغیر
ساعات کلاس 9:00 صبح الی 16:30 بعد از ظهر
مکان برگزاری شیراز، سایت پروازی پاراگلایدر
تجهیزات مورد نیاز تامین تجهیزات توسط باشگاه
قیمت : 20,000,000 تومان
اضافه به علاقه مندی ها

کاظـــــم قـــــلی پور

مربــــی پاراگلایــــدر

  • پاراگلایدر چیست؟

ورزش پاراگلایدر یا اصطلاحاً چتربازی یک ورزش تفریحی هیجان انگیز است و جزو ورزش های مخاطره آمیز می باشد که گاهاً به همراهی یک خلبان و یا تک نفره صورت میپذیرد. همچنین پاراگلایدر به معنای معلق ماندن در آسمان تا حد امکان است؛ بنابراین بهترین کار این است که در امتداد مراتع مرتفع کوهستانی و بادخیز سفر خود را با تیم ردمونتین آغاز کنید

  • دوست داری پروازو تجربه کنی؟

پرواز با پاراگلایدر سفری در بعد سوم برای بدن و ذهن است و این ورزش زیبا تحقق رویای باستانی ایکاروس است و به عنوان یک خلبان به شما احساس آزادی نهایی را می دهدچتر رنگی که توسط لاین ها و هارنس ها  به خلبان متصل میگردد در واقع بال زیباییست که به آرامی و بی صدا در هوا شناور می شود. جنس این بال فقط از منسوجات است و طول این بال ها معمولاً بین10 تا 12 متر  هستند.

  • چطوری شروع میشه؟

پس از ثبت نام در این دوره شما نیاز به ملزومات خاصی نخواهید داشت چراکه تمامی تجهیزات هنگام پرواز توسط باشگاه در اختیار شما قرار میگیرد. تعداد جلسات این دوره بین 15 تا 20 جلسه است که مدت زمان آن حدوداً 60 روز به طول می انجامد و خبر خوب این است که پس از پایان آموزشات گواهینامه پرواز را فدراسیون پاراگلایدر دریافت میکنید! در اینجا شما میتوانید لذت بی نظیر پروازی امن به همراه یکی از برترین خلبانان کشور را تجربه کنید و این رشته را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. آماده پرواز در دنیای جدید هستید؟ با ما همراه باشید.

توضیحات تکمیلی

قابل توجه علاقمندان دوره پاراگلایدر، برای این دوره نیاز به اخذ بیمه نامه ورزشی ندارید، چراکه پس از ثبت نام باشگاه شما را بیمه مسئولیت خواهد کرد.

نظر خود را بیان کنید