Loading

مسابقه ماراتن استانبول 2023

N Kolay Istanbul Marathon 2023

محل شروع : ترکیه، استانبول/ محل پایان : فاتح 34096 ، آکسارای، ایستگاه ینیکاپی

ثبت نام در انتهای توضیحات

View on STRAVA
امتیاز
از 0 رای
  ( 0 )
تاریخ شروع مسابقه 30 آپریل 2023 مصادف با 11 اردیبهشت 1402
ظرفیت افراد نامحدود
تجهیزات مسابقه تیشرت مسابقه، بسته غذایی (Race pack)
محل شروع ترکیه، استانبول، ابتدای پل بسفر
مسافت 42 کیلومتر
پک تغذیه دارد
محل پایان ترکیه، استانبول، فاتح 34096 ، آکسارای، ایستگاه ینیکاپی
مدال دارد
حمل و نقل رایگان/ سه نقطه استانبول
گواهی نامه دارد
چیپست زمان بندی دارد
اضافه به علاقه مندی ها

برنامه اجرایی

ماراتن استانبول یکی از پرطرفدارترین ماراتن های جهان است که با گذر از پل مشهور شهر این مسابقه را به تنها ماراتن بین قاره ای  تبدیل کرده است. هیجان انگیز است که شرکت کنندگان می توانند از یک طرف از مناظر بکر دریای مرمره و تنگه بسفر و از سوی دیگر از دیدنی های تاریخی استانبول نیز لذت ببرند؛ در واقع این پیمایشی ست  از قاره آسیا به سمت قاره اروپا که جذابیت این مسابقه را دو چندان میکند ! شرکت در ماراتن استانبول برای عموم آزاد است پس اگر استقامت بدنی بالایی دارید و همچنین اهل ماجراجویی هستید این مسابقه همان چیزیست که به آن احتیاج دارید! در اینجا تیم ورزشی ردمونتین همراه شماست و با فراهم کردن این فرصت برای علاقمندان خدماتی مانند ثبت نام در مسابقه ، دوره آموزشی دویدن از مبندی تا پیشرفته ارائه می دهد تا شما آمادگی های لازم برای شرکت در مسابقه مارتن استانبول 2023 را کسب کنید. با ما همراه باشید تا از جزییات این گشت و گذار تاریخی با خبر شوید!

سایز
-- انتخاب سایز --
اتمام ثبت نام

شرایط و قوانین شرکت در رویداد

1. اطلاعات عمومی :

 مسابقه ماراتن استانبول 2023 تقریباً به طور کامل در ساحل دریای مرمره در سمت اروپایی اجرا می شود که طول این مسابقه تقریباً 42 کیلومتر است. این مسیر عمدتاً مسطح است و تنها با شیب های کوتاهی مواجه خواهید شد. مسابقه مارتن استانبول در 30 آپریل 2023 مصادف با 11 اردیبهشت 1402 در ساعت 08:40 صبح از پل بغاز (روی تنگه بسفر، که دو قاره را جدا می کند) آغاز میشود و در سمت اروپایی در هیپودروم (روم باستان) به پایان می رسد.  در ابتدا شما از محله قدیمی بالات با ساختمان های رنگی، چوبی و تاریخی اش گذر میکنید، و بعد مسجد کبود را با تمام شکوهش خواهید دید، سپس در طول مسیر با کاخ زیبای توپکاپی روبرو خواهید شد که هزاران سال میزبان امپراتوری عثمانی بوده است. با این زیبایی های تاریخی از پل پر زرق و برق گالاتا عبور میکنید و این نیمی از مواردیست که شما را برای این مسابقه سوپرایز میکند. شرکت کنندگان موظفند دوره را در مدت زمان معلوم شده و بر اساس مهارت نسبی تکمیل کنند. مهارت نسبی به این معنی است که شرکت کنندگان با حمل لوازم مشخصی که پیش از مسابقه به آنان داده می شود با خیال راحت به دویدن خود ادامه دهند.

2. شرایط شرکت:

شرکت در مسابقه ماراتن استانبول 2023 برای افراد بالای 18 سال آزاد است. شرکت‌کنندگان باید گواهی سلامتی معتبر در 30 آپریل 2023 / 11 اردیبهشت 1402داشته باشند که نشان از سلامت کامل آنان است و یا بیمه نامه ورزشی مورد تایید فدراسیونهای دو و میدانی، سهگانه، کوهنوردی یا دوچرخهسواری را قبل از مسابقه به سازمان ارائه دهند. در طی ثبت نام می بایست سایز تیشرت خود را اعلام کرده تا در زمان مسابقه لباس را دریافت کنید. حمل و نقل شما به محل شروع مسابقه از 3 نقطه استانبول به صورت رایگان انجام میشود و همچنین در طول مسیر با ایستگاه های نوشیدنی از شما پذیرایی میشود تا تشنگی خود را برطرف کنید. در طول مسابقه حدود 30 دستگاه آمبولانس و چادر درمانگاهی در  برای کمک به مصدومان قرار گرفته که از خطرهای احتمالی جلوگیری شوددوندگان باید آمادگی های لازم ورزشی را داشته باشند تا بتوانند در رتبه مطلوبی مسابقه را ادامه دهید.

3.بخشهای مسابقه :

ماراتن استانبول2023 از سه بخش تشکیل شده است ، بخش اول : ماراتن 21 کیلومتر - رده سنی 18 سال به بالا با محدودیت زمانی در 3 ساعت و 25 دقیقه، بخش دوم : ماراتن 10 کیلومتر- رده سنی 16 سال به بالا با محدودیت زمانی در 1 ساعت و 30 دقیقه و بخش سوم : ماراتن 42 کیلومتر با رده سنی 18 سال به بالا و مدت زمان مجاز برای اتمام مسابقه 7 ساعت و 25 دقیقه می باشد

4. بسته اعطایی (Race pack) :

قبل از شروع مسابقه بسته ای به شما تعلق میگیرد و محتوبات این بسته شامل : تیشرت مسابقه، مدال فینیشر، گواهی نامه الکترونیکی ، شماره سینه، چیپ زمان سنج، و بسته غذایی بعد از مسابقه می باشد. که همگی برای شما مهم و ضروریست و در پایان رساندن این ماراتن به شما کمک میکند. 

5. ثبت نام :

فقط دوندگان ثبت نام شده می توانند در مسابقه شرکت کنند. و آخرین مهلت ثبت نام تا 16 آپریل 2023 مصادف با 31 فروردین 1402 می باشد. محدودیت در تعداد نفرات در ثبت نام وجود ندارد. هر ثبت انجام شده شخصی است و هیچ گونه انتقال ثبت نام یا اجرای هر شرکت کننده دیگری مجاز نخواهد بود.

6. هزینه های ثبت نام :

  •   هزینه ثبت نام 90 یورو است و به صورت حواله از طریق غیر قابل استرداد می باشد
  •  کارمزد ثبت نام از هزینه اصلی مجزا می باشد.

توضیحات تکمیلی : برای ثبت نام این دوره ابتدا در سایت ورزشی ردمونتین عضو شوید و پس از تکمیل اطلاعات شخصی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و مبلغ کارمزد را حساب کنید، کارشناسان ردمونتین برای دریافت شماره پاسپورت شما و دیگر مشخصات با شما در ارتباط خواهند بود.