Loading

دوره آنلاین آموزش هاتا یوگا-آشتانگا یوگا

آموزش یوگا مبتدی، متوسط و پیشرفته (یک ماهه)

Hatha Yoga-Ashtanga Yoga training course

امتیاز
5 از 1 رای
  ( 0 )
شروع کلاس اسفند ماه
جلسات آنلاین 8 جلسه (2 جلسه در هفته)
ظرفیت افراد 15 نفر
مدت زمان 75 دقیقه
روزهای برگزاری یکشنبه، چهارشنبه
ساعات کلاس 16:30 الی 17:45 عصر
تجهیزات مورد نیاز زیرانداز یوگا، لباس مناسب
اتمام ثبت نام
دسته بندی : آموزش یوگا
اضافه به علاقه مندی ها

مهســا جمشیـــدی

مربــی هاتـــا یوگـــا و مدیتیشـــن

  • یوگا چیست؟

یوگا  ترکیبی از تمرینات بدنی، کنترل تنفس، آرامش، کنترل رژیم غذایی، تفکر مثبت و مدیتیشن است که قدمت آن به بیش از 5000 سال پیش در شمال هند می‌رسد و طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. هدف از انجام تمرینات یوگا هماهنگی در بدن، ذهن و محیط است. بیشتر مردم با حرکات فیزیکی و موقعیت‌های مختلف در این تمرینات آشنا هستند اما این تمرینات فواید بیشتری دارد که حرکات آن شامل مدیتیشن و تکنیک‌های تنفس برای ارتقاء سلامت روح و جسم است. با این حرکات استقامت، قدرت، آرامش و انعطاف‌پذیری اندام شما بهبود پیدا می‌کند. 

  • چقدر از فواید یوگا میدونی؟

یوگا اتحادی از سیستم‌های اندام‌های بدن با آگاهی در ذهن است، بین بدن، ذهن و انرژیِ (روح) ارتباط ایجاد کرده و آرام‌بخش است. انجام این تمرینات در نهایت منجر به سلامت جسمانی، کنترل ذهنی و در نهایت خودشناسی می‌شود. یوگا فواید جسمی و روحی زیادی دارد. اثرهای درمانی در یوگا عبارت‌اند از: ایجاد قدرت عضلانی، افزایش انعطاف‌پذیری، بهبود تنفس، بهبود سلامت قلب،کمک به درمان اعتیاد، کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و درد مزمن، بهبود خواب، افزایش رفاه عمومی و کیفیت زندگی! 

  • آموزش یوگا رو چطوری شروع کنیم؟

برای شرکت در کلاس های یوگا نیازی نیست که انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشید. در واقع این ورزش کمک می‌کند تا به‌مرور انعطاف‌پذیر شوید. تیم بزرگ ردمونتین این کلاس را به همراه یکی از برترین مربیان بین المللی سبک هاتا یوگا از میسور هند شروع کرده است که متناسب با نیازها، توانایی‌ها، محدودیت‌ها و وضعیت جسمانی فعلیتان شما را یاری میدهد. 

  • کجا و چجوری؟؟

این دوره به صورت آنلاین برگزار میشود و برای شرکت در کلاس میتوانید در منزل باشید و لباس راحت، دارای کشسانی و کمی گشاد بپوشید. شما میبایست هفته‌ای دو بار با مدت زمان 75 دقیقه در کلاس حضور پیدا کنید.  پیش از شروع تمرینات شما به یک زیرانداز یوگا یا مت ورزشی بدون لغزش و یک عدد کش پهن نیاز دارید. اگر هنوز این ملزومات را تهیه نکرده اید نگران نباشید شما می توانید در زمینه خرید با مشاوران ردمونتین نیز در تماس باشید و یا از طریق فروشگاه آنلاین ردمونتین محصولات خود را سفارش دهید. فراموش نکنید که این فرصتی عالیست تا شما را در این ورزش حرفه ای کند، پس همین حالا ثبت نام کنید!

 

نظر خود را بیان کنید