Loading

مسابقه شورت تریل کاپادوکیا 2023

Cappadocia Short Trail (38k)

محل شروع : ترکیه، کاپادوکیا، مرکز شهر اورگوپ/محل پایان:مرکز شهر اورگوپ

ثبت نام در انتهای توضیحات

View on STRAVA
امتیاز
از 0 رای
  ( 0 )
تاریخ شروع مسابقه 14 اکتبر 2023 مصادف با شنبه 22 مهر 1402 ساعت 10:00
ظرفیت افراد 1000 نفر
تجهیزات مسابقه تیشرت مسابقه، بسته غذایی (Race pack)
محل شروع ترکیه، کاپادوکیا، مرکز شهر اورگوپ
مسافت 38 کیلومتر
پک تغذیه دارد
محل پایان ترکیه، کاپادوکیا، مرکز شهر اورگوپ
مدال دارد
حمل و نقل دارد
گواهی نامه دارد
چیپست زمان بندی دارد
اضافه به علاقه مندی ها

برنامه اجرایی

کاپادوکیا واقع در آناتولی مرکزی در کشور ترکیه است که در زبان ترکی به معنای اسب های زیبا می باشد. منطقه ای با شگفتی های طبیعی استثنایی که به ویژه با کوه ها و دودکش های پریان، میراث تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد مشخص شده و به‌عنوان محلی پر از شگفتی شناخته می‌شود. مسابقات تریل رانینگ کاپادوکیا  یکی از مهم ترین مسابقات تریل در آسیا و اروپا محسوب میشود که هر ساله میزبان ورزشکاران ماجراجوست، به عبارتی این مسابقه شما را با دنیای اسرارآمیزی مواجه میکند که هم فال است و هم تماشا! شرکت در مسابقات تریل رانینگ کاپادوکیا برای عموم آزاد است پس اگر استقامت بدنی بالایی دارید و به کشف دنیای جدید علاقمند هستید این مسابقه منتظر شماست! در اینجا تیم ورزشی ردمونتین همراه شماست و با فراهم کردن این فرصت برای علاقمندان خدماتی مانند ثبت نام در مسابقه ، دوره آموزشی دویدن از مبندی تا پیشرفته و ترنسفر شما تا مسابقه را ارائه می دهد تا شما به راحتی در مسابقه شورت تریل کاپادوکیا 2023 شرکت کنید. با ما همراه باشید تا از جزییات این گشت و گذار تاریخی با خبر شوید!  

سایز
-- انتخاب سایز --
650,000 تومان

شرایط و قوانین شرکت در رویداد

1. اطلاعات عمومی :

مسابقه شورت تریل کاپادوکیا 2023 مسیری است که در امتداد تپه‌ها و دره‌های منطقه منحصربه‌فرد کاپادوکیا قرار دارد، و یکی از میراث جهانی یونسکو محسوب می شود. این فاصله حدود 38 کیلومتر با تغییر ارتفاع 1120+ متر است. این مسابقه در 14 اکتبر 2023 مصادف با شنبه 22 مهر 1402 ساعت 10:00 در مرکز شهر اورگوپ آغاز می شود. شرکت کنندگان باید مسیر را کمتر از 7 ساعت به صورت نیمه کافی به پایان برسانند، یعنی باید تجهیزات لازم برای اطمینان از ایمنی دویدن خود را برای شرایط آب و هوایی احتمالی به همراه داشته باشند.

2. شرایط شرکت:

شرکت درمسابقه شورت تریل کاپادوکیا 2023 برای افراد بالای 18 سال آزاد است. شرکت‌کنندگان باید گواهی سلامتی معتبر در 14 اکتبر 2023 / 22 مهر 1402داشته باشند و نشان می‌دهد که فرد می‌تواند در دوی‌های مسافت طولانی شرکت کند و یا مجوز معتبر صادر شده توسط فدراسیون دو و میدانی، فدراسیون دوچرخه سواری، فدراسیون کوهنوردی یا فدراسیون ورزش های سه گانه ارائه دهد که این مدارک قبل از مسابقه توسط سازمان بررسی می شود. شرکت کنندگان باید آمادگی ورزشی داشته باشند و لباس مناسب برای شرایط آب و هوایی متغیر و اختلاف دما داشته باشند. در طی ثبت نام می بایست سایز تیشرت خود را اعلام کرده تا در زمان مسابقه لباس را دریافت کنید.  همچنین در طول مسیر با ایستگاه های نوشیدنی از شما پذیرایی میشود تا تشنگی خود را برطرف کنید. در طول مسابقه حدود 30 دستگاه آمبولانس و کمپ های درمانگاهی در  برای کمک به مصدومان قرار گرفته تا از خطرهای احتمالی جلوگیری شوددوندگان باید آمادگی های لازم ورزشی را داشته باشند تا بتوانند در رتبه مطلوبی مسابقه را ادامه دهید.

3.سطح های مسابقه :

مسابقه تریل کاپادوکیا 2023 دارای 3 سطح است که شامل : تریل کوتاه Short Trail با 38 کیلومتر، تریل متوسط Medium Trail با 63 کیلومتر و تریل ماورا Ultra Trail با 110 کیلومتر می باشد که دوندگان با توجه به رتبه بدنی خود سطح مورد نظر را انتخاب میکنند. 

4. بسته اعطایی (Race pack) :

قبل از شروع مسابقه بسته ای به شما تعلق میگیرد و محتوبات این بسته شامل : تیشرت مسابقه، مدال فینیشر، گواهی نامه الکترونیکی ، جلیقه فینیشر، چیپ زمان سنج، و بسته غذایی بعد از مسابقه می باشد. که همگی برای شما مهم و ضروریست و در پایان رساندن این ماراتن به شما کمک میکند. 

5. ثبت نام :

فقط دوندگان ثبت نام شده می توانند در مسابقه شرکت کنند. و آخرین مهلت ثبت نام تا 4 اکتبر 2023  مصادف با چهارشنبه 12 مهر 1402 می باشد. تعداد نفرات ثبت نام شده حداکثر تا 1000 نفر می باشد. توجه داشته باشید ثبت نام قابل انتقال نیست و سازمان اجازه نمی دهد شخص دیگری به نمایندگی از یک شرکت کننده ثبت نام شده شرکت کند. 

6. هزینه های ثبت نام :

  •   هزینه ثبت نام 80 یورو است که از طریق کارت های اعتباری ویزا یا مسترکارت در زمان ثبت نام پرداخت می شود. ثبت نام تنها با پرداخت کامل و تا سقف تعداد نفرات ثبت شده صورت میگیرد و غیر قابل استرداد می باشد
  •  کارمزد ثبت نام از هزینه اصلی مجزا می باشد.

توضیحات تکمیلی : برای ثبت نام این دوره ابتدا در سایت ورزشی ردمونتین عضو شوید و پس از تکمیل اطلاعات شخصی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و مبلغ کارمزد را حساب کنید، کارشناسان ردمونتین برای دریافت شماره پاسپورت شما و دیگر مشخصات با شما در ارتباط خواهند بود.