Loading

دوره آنلاین دویدن

آموزش دویدن از مبتدی تا پیشرفته (یک ماهه)

Online Running training and endurance

امتیاز
3 از 20 رای
  ( 0 )
شروع کلاس 23 تیر
تعداد جلسات 12
افراد مبتدی 30
افراد حرفه ای 20
مدت زمان 60 الی 90 دقیقه
روزهای برگزاری سه روز هفته
ساعات کلاس 6 صبح
مکان برگزاری محدوده ستارخان
تجهیزات مورد نیاز کفش و پوشاک مناسب دویدن
کلاس (مبتدی | حرفه ای)
-- انتخاب کلاس (مبتدی | حرفه ای) --
قیمت : 750,000 تومان
اضافه به علاقه مندی ها

نویــــــان ناعـــــمی

مربی دو میــدانی و استقـــامت

  • چقدر دویدن رو میشناسی؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم! دویدن بخش گسترده ایست که کودکی تا بزرگسالی ما را در بر میگیرد و اغلب به یکی از ورزش های روتین و همیشگی زندگی ما تبدیل می شود. دویدن در اصل حرکتیست که به سرعت و نحوه گام برداشتن شما منتهی میشود و با پیاده روی متفاوت است چراکه در در زمان پیاده روی همیشه یک پا با تماس بر روی زمین قرار می گیرد دویدن پاها در لحظاتی روی زمین نیستند و فرم بدن در حالت داینامیک است این دقیقاً همان چیزیست که باعث میشود اجرای یک فعالیت با تاثیر بالا و کالری سوزی بیشتری همراه باشد؛ همچنین یکی از  جذابیت های دویدن این است که هر فرد می تواند فارغ از هرگونه شرایطی تا 42 کیلومتر را بی وقفه بدود! و کافیست با تقسیم انرژی آن در این پروسه آشنا شوید! تیم ردمونتین اینجاست تا در این مسیر همراه شما باشد.

  • میدونی دویدن چقدر مفیده؟

دویدن فوائد بسیار زیادی دارد که روی قسمت های مختلف بدن از جمله مغز، قلب، ریه، پاها و حتی سلامت روح و ذهن شما تاثیر فوق العاده ای دارد همچنین باعث پیشگیری از سرطان و بالا رفتن سیستم ایمنی بدن می شود. این ورزش برای آن دسته از افرادی که طرفدار زیبایی اندام هستند نیز جذابیت بسیاری دارد چراکه باعث لاغری و چربی سوزی هم میشود و در این بین وزن بدن را کنترل میکند و از ایجاد چربی جلوگیری میکند. از دیگر موارد مثبت دویدن میتوان به : ساختن ماهیچه‌ و استخوان، کاهش استرس و اضطراب، خواب بهتر، کند شدن روند پیری و بالابردن اعتماد به نفس نیز اشاره کرد.

  • آموزش صفر تا صد اینجاست!

 اگر علاقمند به استمرار در انجام یک فعالیت ورزشی و پایبند به اصول دویدن هستید به اینجا خوش آمدید! در طول این مسیر فرقی ندارد که تا به حال 1 کیلومتر را دویده اید یا خیر، ما اینجا در کنارتان هستیم تا براساس آمادگی جسمانیتان اصول و نحوه صحیح دویدن را به شما بیاموزیم، این دوره شامل سرفصل های مهم دویدن، معرفی تکنیک های استقامتی، مدت زمان های دویدن، کاهش وزن، تغذیه و عادات غذایی ، پیشگیری از آسیب دیدگی ها و... می باشد که شما با گذراندن این دوره میتوانید به سطح بالاتری از این ورزش برسید و لذت داشتن اندام زیبا را تجربه کنید. پس بی معطلی همین الان ثبت نام کن!

  • در این دوره با اصول زیر آشنا میشوید:
  1. روتین هفتگی  
  2. چطور قبل از تمرین گرم کنیم
  3. ایزی ران و اینتروال
  4. دریل های دویدن
  5. بدنسازی دویدن
  6. چطور بعد از تمرین سرد کنیم

توضیحات تکمیلی

قابل توجه علاقمندان و ورزشکاران عزیز پس از ثبت نام این دوره می بایست از طریق سایت فدراسیون پزشکی-ورزشی نسبت به دربافت بیمه نامه ورزشی خود اقدام نمایید و اگر در حال حاضر بیمه ورزشی دارای اعتبار دارید نیازی به دریافت مجدد آن نیست. 

 

 

نظر خود را بیان کنید